Visioner, målsætninger og virksomhedskultur
“Det er vores vision, at vi til stadighed vil øge kvaliteten i vores aktiviteter ligesom vi ønsker en virksomhed med gode arbejdsforhold – herunder at medarbejderne har indflydelse på tilrettelæggelse af eget arbejde.”
Vores mulighed for fortsat at kunne udvikle os som virksomhed, er at der fortsat kommer nye kunder og opgaver til vores firma, hvilket automatisk skaber konkurrencedygtige priser.
Målsætninger
Virksomheden drives efter en målsætning om, at vi skal udvise vidtgående sociale hensyn i vores omgang med vores medarbejdere, kunder og lokalsamfund.
Alle vores medarbejdere udfører deres arbejde med omtanke – og vigtigst af alt baserer vi vores virksomhed på gamle købmandsdyder:
- Sund fornuft, hæderlighed og ærlighed
Der er intet modsætningsforhold være mellem disse hensyn; at drive en sund, konkurrencedygtig og tidssvarende privat virksomhed – og samtidig vise venlighed, hjælpsomhed og omsorg for vort personale.
Virksomhedskultur
Vi ønsker at skabe en virksomhed og virksomhedskultur, hvor kunden, medarbejderne og livsglæden er i centrum i et effektivt samarbejde, baseret på personlig betjening. Vi ønsker i den forbindelse at skabe et åbent og uhøjtideligt miljø.
Vores muligheder for at yde en god og korrekt service over for kunderne, forudsætter at man hele tiden tænker over sin rolle og det ansvar man har – både som medarbejder og menneske.
Vi er høflige, åbne og forstående, også når situationen måske ikke indbyder mest til det. Mennesker er som bekendt forskellige og vi har forskellige forventninger til hinanden, men vi tror, i øvrigt, at venlighed i de fleste tilfælde bliver gengældt. Det gælder også i vores arbejde.